اینستاگرام حدودا یک بیلیون کاربر فعال ماهانه دارد.
همین آمار کافیست تا بدانیم اینستاگرام، نه تنها در ایران بلکه در همهی جهان به محبوبیتی مثال زدنی دست یافته است. این محبوبیت موجب شده عرصهی رقابت تنگتر شود و با وجود هزاران صفحه فعال در زمینههای مختلف، رساندن صدای خود به مخاطبان هدف سختتر به نظر رسد. در این همهمهی سرسامآور چطور صدای خود را به مخاطبان برسانیم؟ جواب این سوال چندین وجه دارد که سئو اینستاگرام، تنها یکی از این وجوه است.
قبل از هر اقدامی یادتان باشد آنچه شما را در اینستاگرام درخشان میکند، محتوای ارزشمند، متفاوت و خلاقانه است. طراحی گرافیکی خوب، تعامل با مخاطب و تبلیغات موثر از دیگر روشهای خوش درخشیدن در این شبکه اجتماعی محبوب است. در کنار همهی اینها، شما باید روشهای بهینهسازی پیج خود برای جستوجو شدن توسط کاربر را هم بلد باشید که بحث را کمی تکنیکالتر و تخصصیتر میکند. اینجاست که بحث سئو اینستاگرام به میان میآید.
8 تکنیک سئو اینستاگرام
در ادامه 8 تکنیک عملی برای سئو اینستاگرام به شما معرفی میکنم و امیدوارم با به کار گرفتن آنها متوجه تفاوت ماجرا بشوید:
- پروفایل خود را بهینه کنید
- کیوورد اصلی مرتبط با کسبوکارتان را در قسمت Username و Name قرا دهید
- از کلمات کلیدی مرتبط در بیو اینستاگرام استفاده کنید
- با هشتگهایتان بهمثابهی کلمات کلیدی برخورد کنید
- از کلمات کلیدی در کپشن استفاده کنید
- قدرت Alt Txt را نادیده نگیرید
- از تکنیکهای سئو کلاه سیاه دوری کنید
- آنالیز دادهها را فراموش نکنید
- ۰۱/۰۸/۲۹