نیلوفرانه | روانشناسی - روانکاوی - مشاوره

  • ۰
  • ۰

پس از اینکه در مورد انواع تور یک روزه و لیست آن‌ها صحبت کردیم، زمان آن رسیده که در مورد قیمت تور یک روزه سخنی کوتاه با یکدیگر داشته باشیم. همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، قیمت تور یک روزه معمولا بسیار مناسب و متنوع است و بستگی به خدمات تور، تعداد وعده‌های اصلی و نوع وسیله نقلیه نیز دارد. اما در کل،  قیمت تور یک روزه بسیار مناسب است چون معمولا مسافران وعده نهار را همراه خود می‌آورند.

 

رزرو تور یک روزه

رزروتورهای یک روزه به چند صورت انجام می‌گیرد. در شیوه اول کافی است به شماره حسابی که در سایت گذاشته شده، مبلغ تور یک روزه را کارت به کارت کنید و سپس به شماره واتس آپی که در سایت گذاشته شده، عکس فیش واریزی و کارت ملی خود را ارسال کنید.

نوع دیگر خرید آنلاین  رزرو بدون پرداخت است. در این شیوه، رزرو تا 48 ساعت باقی می‌ماند و پس از 48 ساعت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت تا از تصمیم شما در شرکت به تور باخبر شوند. شیوه‌ای دیگر نیز در رزرو تور یک روزه وجود دارد. شما می‌توانید با آژانس تماس گرفته و به صورت تلفنی تور مورد نظرتان را رزرو کنید.

 

تور خانوادگی یک روزه

دوست دارید روزی جذاب برای خانواده خود بسازید؟ دنبال برنامه‌ای تفریحی که در محیطی خانوادگی برگزار شود هستید؟ تورهای خانوادگی یک روزه ما به مقاصد متفاوت طبیعی یا تاریخی، بهترین گزینه برای شما هستند. شما می‌توانید بنا بر سلیقه خود از لیست تور یک روزه خانوادگی ما که برای مقاصد مختلفی طراحی شده‌اند، گزینه‌ای را انتخاب کنید تا آخر هفته‌ای خاطره‌انگیز خلق کنید.

شما می‌توانید سفرتان را در جنگل‌های مازندران شروع کنید و از آب‌وهوای کم‌نظیر آن مناطق لذت ببرید. اگر طرفدار ساختمان‌های تاریخی و معماری سنتی ایرانی هستید، می‌توانید تور یک روزه کاشان را انتخاب کنید تا از معماری هنرمندانه ساختمان‌های تاریخی این شهر، غرق لذت و حیرت شوید. همه‌چیز به شما و سلیقه‌تان بستگی دارد.

سفر به دل جنگل‌های بکر، گشت‌وگذار در ابنیه تاریخی و یا کشف کردن نقاط کمتر شناخته شده تهران، پیشنهاد ما به شما برای انتخاب تور خانوادگی یک روزه هستند. کافی است نگاهی به لیست تور یک روزه ارزان، اقتصادی و البته جذاب ما بیندازید تا گزینه مطلوبتان را پیدا کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی