نیلوفرانه | روانشناسی - روانکاوی - مشاوره

  • ۰
  • ۰

عواطف بخشی از طبیعت انسان و ناراحتی‌های عاطفی بخشی از زندگی اوست. گاهی اوقات سرکوب احساسات اثرات فاجعه آمیزی به همراه دارد. مشکلات عاطفی بر افراد تأثیر می‌گذارد. مشکلات ممکن است باعث تضعیف روحیه و افسردگی آنها شود. اشخاص باید برای حفظ تعادل عاطفی معقول خود گام بردارند و احساسات خود را در مسیرهای سازنده هدایت کنند. ابزاری که آنها می‌توانند با آن به چنین تعادلی دست یابند، مشاوره نامیده می‌شود.

 

ویژگی‌های مشاوره خانواده

مشاوره خانواده، مصاحبه با فرد مورد مشاوره و کمک به حل مشکلات او از طریق رویکرد انسانی به اشتراک گذاری و راهنمایی است. مشاوره نشستن در محیط خصوصی برای بحث آزاد با یک فرد است. گاهی اوقات برای پرداختن به یک تعریف صمیمانه، گاهی برای حل مشکلی است که به بهره وری / اثربخشی آسیب می‌رساند، گاهی اوقات به این دلیل است که یک شخص خط نظم و انضباط شما را زیر پا گذاشته است و شما باید در مورد بهبود رفتار او صحبت کنید.

 

اهداف مراکز مشاوره

متخصصان مرکز مشاوره در یک جامعه متنوع و جهانی خدمت می‌کنند و به پیچیدگی نیازهای انسان در طول عمر پاسخ می‌دهند. آنها یک هویت حرفه‌ای را تشکیل می‌دهند که به نیازهای جمعیت مشتریانشان پاسخ می‌دهد و در عین حال از شیوه‌های شایسته فرهنگی و ابزارها و روش‌های ارزیابی مناسب استفاده می‌کند.

 

مرکز مشاوره بینش نوین در تهران

مرکز مشاوره بینش نوین به عنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره در تهران، یک سازمان متخصص در سلامت روان و خدمات حمایت روانی اجتماعی در سطوح فردی و اجتماعی، پروژه‌هایی را برای سازمان‌های دیگر توسعه و اجرا می‌دهد. سیستم‌های نظارت و ارزیابی را طراحی می‌کندو خدمات مربیگری و راهنمایی را برای کارکنان سازمان‌های کمک‌رسان ارائه می‌دهد.

  • ۰۱/۰۹/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی