نیلوفرانه | روانشناسی - روانکاوی - مشاوره

  • ۰
  • ۰

سئو تکنیکال بخشی از فرایند سئو است که در آن از صحت عملکرد قسمت‌های فنی و تکنیکال سایت برای موتورهای جستجو اطمینان پیدا می‌کنیم تا به اهداف رشد ارگانیک سایت در نتایج گوگل دست پیدا کنیم. مهم‌ترین بخش‌های سئو فنی سایت شامل: نحوه کرال شدن، ایندکس شدن، رندرینگ سایت و در نهایت معماری صفحات سایت هستند که به هرکدام از آنها در ادامه می‌پردازیم. اما در ادامه یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد می‌پردازیم این که اصلاً چرا سئو تکنیکال سایت مهم است که جواب آن در پاراگراف بعدی خلاصه شده است.

چرا سئو تکنیکال سایت مهم است؟

تصور کنید بهترین سایت ممکن را از لحاظ ظاهر و جذابیت بصری دارید و بهترین محتواهای ممکن را برای این سایت تولید و منتشر کرده‌اید اماااا کاری برای سئو فنی سایت نکرده‌اید، اتفاقی که برای سایت شما می‌افتد رتبه نگرفتن صفحات سایت شما در نتایج گوگل خواهد بود.

به زبان ساده ربات‌های گوگل و یا هر موتور جستجوگر دیگر باید قادر به پیداکردن سایت و انجام مراحل: خزش و عملیات رندرینگ و ایندکسینگ سایت باشد.

اما این فقط ابتدای ماجراست و نباید این‌گونه فکر کنید که چون گوگل تمام صفحات سایت شما را کرال و ایندکس می‌کند سئو فنی سایت شما خوب است و دیگر نباید کاری برای آن کرد. برای این که وضعیت سئو تکنیکال سایت شما در حالت مطلوبی قرار بگیرد باید نکات دیگری مانند ایمن بودن صفحات، موبایل فرندلی بودن آن‌ها، نداشتن محتوای تکراری، لود سریع صفحات و هزاران عامل دیگر که در سئو فنی سایت تأثیر می‌گذارند را نیز بهبود دهید.

  • ۰۱/۰۹/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی