نیلوفرانه | روانشناسی - روانکاوی - مشاوره

  • ۰
  • ۰

نکات سئو آن پیج را رعایت کنید تا به سرعت در گوگل رتبه بگیرید و در نتایج سرچ کاربر، جایگاه بهتری به دست بیاورید. داشتن استراتژی سئو، به شما برای این کار کمک می‌کند ولی مهم است که برای برنامه ریزی، اولویت بندی مشخصی داشته باشید و تمامی جوانب سایت را در نظر بگیرید. 

  • تعیین مهمترین محتوا سایت: بهینه‌سازی محتوا را از بهترین محتواهای سایت شروع کنید. مهم‌ترین صفحات و مطالب سایت را مشخص کنید و آن‌ها را بهبود ببخشید. رتبه گرفتن در تعداد صفحات بیشتر، به افزایش ترافیک ارگانیک، کمک زیادی می‌کند. 
  • دسته بندی محتوایی سایت: محتواهای سایت را برای کاربران دسته بندی کنید تا پیدا کردن آن‌ها راحت‌تر باشد. مهم است که دو فاکتور Customer Journey و Customer experience را بهبود بدهید. دسته بندی محتوایی به پیدا کردن مقالات مرتبط و افزایش ویژگی Time on Site کاربر کمک زیادی می‌کند. 
  • رفع مشکلات سئو داخلی: از ابزارهای مختلف برای پیدا کردن مشکلات داخلی سایت کمک بگیرید و تنها به یک ابزار بسنده نکنید. به یاد داشته باشید که مشکلات سایت را باید به صورت دوره‌ای بررسی و رفع کنید. با آپدیت و به روز رسانی هسته گوگل، همیشه امکان بروز مشکلات تازه و ایرادات پیش بینی نشده وجود دارد. بنابراین سئو را قدم به قدم و مداوم دنبال کنید. سئو، یک فرآیند یکباره و لحظه‌ای نیست. 

بهینه سازی موثر SEO on page به ترکیبی از چندین عامل نیاز دارد. اگر قصد دارید عملکرد خود را به روشی ساختار یافته بهبود بخشید، دو نکته اساسی را باید رعایت کنید، تجزیه و تحلیل و نظارت منظم. اگر فرآیند در جهت دستیابی به اهداف نباشد و بر اساس ارزیابی دقیق از موضوعات اساسی ساخته نشود، بهینه سازی ساختار یا محتوای وب سایت منفعت بسیار کمی دارد. در برخی موارد اگر تکنیک‎‌های سئو داخلی و تجزیه و تحلیل آن را اشتباه انجام دهید نه تنها سودی برای شما ندارد، بلکه شاید در رتبه بندی یک کلمه کلیدی، رتبه‌ی بالایی نگیرید یا آن رتبه را از دست دهید. برای همین با دقت تکنیک‌های سئو داخلی را انجام دهید. 

  • ۰۱/۰۸/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی