نیلوفرانه | روانشناسی - روانکاوی - مشاوره

  • ۰
  • ۰

آموزش سئو کلاه سیاه می‌تواند هم خوب باشد و هم بد. شما می‌توانید از یادگیری روش های سئوی کلاه سیاه برای اجتناب کردن و جلوگیری کردن از جریمه شدن سایت استفاده کنید. در کنار آن هم ممکن است از این روش‌ها برای رتبه گرفتن سایت خودتان استفاده کنید. در بدترین حالت هم به دنبال ضربه زدن به سایت رقیب و گرفتن جای او در نتایج سرچ گوگل هستید. بنابراین نمی‌توان دلیل مشخصی برای آموزش‌های این شکلی بیان کرد و بیشتر باید هدف و انتظار شخص یا اشخاص را در این مورد، بررسی کرد. این روش‌ها را می‌توانید با خواندن کتاب سئو کلاه سیاه یا دیدن فیلم‌های آموزشی یاد بگیرید. اگر قصد شما خوب باشد، با روش های سئو کلاه سفید به هدفتان می‌رسید و تنها این روش‌ها را برای دوری کردن، یاد می‌گیرید. در غیر این صورت، باید منشور اخلاقی سئوکاران را دوباره بخوانید. 

 

تفاوت سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید

آموزش سئو سیاه خوب است یا بد؟ پاسخ این سوال می‌تواند در بررسی تفاوت‌های سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید باشد. تفاوت سئو سفید و سیاه را می‌توان از چند جهت بررسی کرد. هر کدام از این تفاوت‌ها، نشان‌دهنده نگرش صاحب کسب و کار و مدیر سایت هم است.

  • سئو کلاه سیاه و کلاه سفید در دستورالعمل‌های مورد استفاده، تفاوت دارند. سئو کلاه سفید فقط شامل روش‌هایی است که مورد تایید 100% الگوریتم‌های گوگل باشد. اما در تکنیک‌های کلاه سیاه، هیچکدام از روش‌ها مورد تایید الگوریتم گوگل نیست.
  • هدف از انجام سئوی کلاه سفید، بهبود سایت برای موتور جستجو و کاربران سایت به صورت توامان است. اما تکنیک‌های کلاه سیاه، توجه چندانی به کاربران ندارد و تنها به رتبه گرفتن لینک‌های سایت در گوگل متمرکز است. 
  • به عنوان یک استراتژیست سئو باید بین زمان و ماندگاری، یکی را انتخاب کنید. روش های سئو کلاه سفید و کلاه خاکستری زمان‌بر و ماندگار است اما در مقابل آن، تکنیک‌های black hat seo، سریع جواب می‌دهد و سریع هم از دست می‌رود.
  • ۰۱/۰۸/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی